Page 40 - HaymanaMemDergiS3
P. 40

AVRUPA’YA



             YOLCULARIMIZ HAZIR









                                                                                                  b e c e r i l e r i n
            0 8 - 1 4    A ğ u s t o s    2 0 2 2    t a r i h l e r i    a r a s ı n d a    “patchwork,  el  sanatları,  hobi ”    a l a n ı n d a k i
            g e l i ş t i r i l m e s i n e    y ö n e l i k    i ş b a ş ı    g ö z l e m e    k a t ı l a c a k    o l a n    H a l k    E ğ i t i m    M e r k e z i n d e n    5    ö ğ r e t m e n    v e    7
                                                                                                     f a a l i y e t
            ö ğ r e n c i ,    İ s p a n y a ’ n ı n    M a l a g a    ş e h r i n d e    e l    s a n a t l a r ı    v e    g i y i m    b r a n ş l a r ı n d a    5    g ü n ,    g ü n l ü k    6    s a a t
            g ö s t e r e c e k l e r .

                                                            1 2 - 1 6   E y l ü l   2 0 2 2   t a r i h l e r i   a r a s ı n d a   “Dijital Eğitim
                                                            ve Teknolojinin Pedagojik Kullanımı Alanındaki

                                                            Becerilerin Artırılması ” n a   y ö n e l i k   D i j i t a l   v e
                                                            U z a k t a n   E ğ i t i m   K u r s u   k a t ı l a c a k   o l a n   H a y m a n a
                                                            Ş e h i t   A l i   K o ç   İ m a m   H a t i p   O r t a o k u l u   T ü r k ç e
                                                            ö ğ r e t m e n i   U ğ u r   Z O R L U   v e   r e h b e r l i k   v e

                                                            d a n ı ş m a n l ı k   ö ğ r e t m e n i   B e r ç e m   B e r a a t   A Y T A Ç
                                                            F r a n s a ’ n ı n   P a r i s   ş e h r i n d e   4   g ü n   b o y u n c a   e ğ i t i m
                                                            a l a c a k l a r .

                                                            1 8 - 2 3   E y l ü l   2 0 2 2   t a r i h l e r i   a r a s ı n d a   “Öğrencilerin

                                                            Psikolojik ve Duygusal Gelişim ” l e r i n e   y ö n e l i k
                                                            i ş b a ş ı   g ö z l e m   y a p a c a k   o l a n   H a y m a n a   Ç o k
                                                            P r o g r a m l ı   A a n d o l u   L i s e s i   o k u l   m ü d ü r ü   S o n e r   Ç E K İ
                                                            v e   e d e b i y a t   ö ğ r e t m e n i   M e h m e t   B o r a   S E R T K A Y A
                                                            Y u n a n i s t a n ’ ı n   A g r i n i o   ş e h r i n d e   6   g ü n   b o y u n c a
                                                            g ö z l e m   y a p a c a k l a r .

                                                            1 2 - 1 8   K a s ı m   2 0 2 2   t a r i h l e r i   a r a s ı n d a   “Sınıf
                                                            Yönetimi Stratejileri ve Etkili Öğretim

                                                            Teknikleri ” n e   y ö n e l i k   k u r s   a l a c a k   o l a n   H a y m a n a
                                                            A n a d o l u   İ m a m   H a t i p   L i s e s i   ö ğ r e t m e n l e r i
                                                            H ı r v a t i s t a n ’ ı n   S p l i t   ş e h r i n d e   7   g ü n   b o y u n c a   e ğ i t i m
                                                            g ö r e c e k l e r .   A y n ı   e k i p   o c a k   2 0 2 3   t a r i h i n d e
                                                            N o r v e ç ’ i n   A m o t   ş e h r i n d e   7   g ü n   b o y u n c a   i ş b a ş ı

                                                            g ö z l e m d e   b u l u n a c a k l a r .
       38 | PROJELER
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45