Page 45 - Haymana İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 45

2  0  2  1  Y  A  B  A  N  C  I  D  İ  L  Ü  Z  E  R  İ  N  E  4  3
                                                                           •                                |



























                                                                YABANCI DİL



                                  ÖĞRENİM SÜRECİNDE


                                    VELİLERİN ROLÜ







                                                  ( A k ş a m   s a a t l e r › ,   s a l o n d a   y e n e n   b › r   a k ş a m   y e m e ğ › )


                                                  R e m z › :    D e r › n ,    D e r › n .    K ı z ı m    g e l › r    m › s › n    b › r    d a k › k a
                                                  l ü t f e n ?    ( Y a n ı n d a k › l e r e    d ö n e r e k ) .    G e ç e n l e r d e    ş u
                                                  s ı n a v l a r    y a    h a n ›    u l u s l a r a r a s ı    g e ç e r l › ğ ›    o l a n    o n l a r a
                                                  g › r d › .    Ö ğ r e t m e n › n    d e d › ğ › n e    g ö r e    o l d u k ç a    y ü k s e k
                                                  b › r    p u a n    a l m ı ş    ( B ö b ü r l e n e r e k ) .    B e n    b › l › y o r d u m
                                                  z a t e n   b ö y l e   o l a c a ğ ı n ı ,   d e ğ › l   m ›   A r › f e ?
                                                  A r › f e :    E v e t    h a y a t ı m .    V a r ı m ı z ı    y o ğ u m u z u    b u n l a r a
                                                  h a r c ı y o r u z .    B ö y l e    s o n u ç l a r    a l m a s ı    ç o k    d o ğ a l
                                                  b e n c e .
                                                  ( D e r › n ,    y a p m a k t a    o l d u ğ u    e t k › n l › ğ › n    y a r ı m
                                                  k a l m a s ı n d a n    s o n    d e r e c e    r a h a t s ı z    o l a r a k    s a l o n a
               "Ne başarı ne başarısızlık,
                ne huzur ne huzursuzluk           g e l › r . )
                   çocuklar için bir tercih       D e r › n :   E f e n d › m   b a b a .
                 değil, çoğunlukla yanlış         R e m z › :    K ı z ı m ,    g e ç e n    g ü n    o k u l d a k ›    y a r ı ş m a d a
                                   Prof. Dr.
                     ve özensiz iletişimin        y a p t ı ğ ı n ı z    t o p l a n t ı    b e n z e r ›    b › r    ş e y    v a r d ı    y a .    N e y d ›
                        Cem BALÇIKANLI
                  kaçınılmaz sonucudur."          o n u n   a d ı ?
                                                  D e r › n :   D e b a t e
                                                  R e m z › :    H e    › ş t e    o .    O n u    K ı v a n ç    a m c a n a    v e    H ü s n ü y e
                                                  t e y z e n e   g ö s t e r › r   m › s › n ?
                                                  D e r › n :    İ s t e m › y o r u m    b a b a .    B e n    › n t e r n e t t e n    d › z ›
                                                  › z l › y o r d u m ,   ö f .
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50