Page 47 - MemDergiS2
P. 47

|     P  R  O  J  E  L  E  R     |




             Bu sorunlar çerçeves¡nde projen¡n genel
             hedefler¡ bel¡rlend¡:


               1.  .Farklı kültürlerden gelen yabancı uyruklu
                öğrenc¡ler¡n entegrasyonu ¡ç¡n daha
                kapsayıcı okul ortamları ve eğ¡t¡m
                stratej¡ler¡n¡ teşv¡k etmek ¡ç¡n personel
                becer¡ler¡n¡ arttırmak
              2.  Avrupa’dak¡ öğrenme hareketl¡l¡ğ¡
                konsors¡yumu kapsamında öğretmenlere,
                yönet¡c¡lere, öğrenc¡lere ve ebeveynlere
                kapsayıcı ve kültürlerarası eğ¡t¡me yönel¡k
                becer¡ler kazandırmak
              3.  Eş¡tl¡kç¡ ve kapsayıcı eğ¡t¡m ¡lkeler¡n¡,
                sürdürüleb¡l¡r uluslar arası b¡r ağ kurarak
                teşv¡k etmek


             Bu hedefler doğrultusunda personel
             becer¡ler¡n¡ gel¡şt¡rmeye yönel¡k çeş¡tl¡
             çevr¡m ¡ç¡ etk¡nl¡kler gerçekleşt¡r¡ld¡. Ayrıca
             çevr¡m ¡ç¡ İng¡l¡zce kursuna katılan öğretmen
             ve ¡darec¡ler¡m¡z yabancı d¡l becer¡ler¡n¡
             gel¡şt¡rd¡ler.

             Projen¡n Avrupa hareketl¡l¡ğ¡ kapsamında
             2021 yılının ek¡m ayında İspanya’nın
             Barcelona şehr¡nde “Göçmen Öğrenc¡ler¡n
             Entegrasyonu ve Kapsayıcı Eğ¡t¡m Kursu”: ITC
             ERASMUS+ Öğretmen Eğ¡t¡m¡ Kursu
             gerçekleşt¡r¡ld¡.






































         EĞİTİM VE KÜLTÜRÜN IŞIĞINDA HAYMANA
                                                                                                            45
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52