Page 47 - MemDergiS2
P. 47
| P R O J E L E R |
Bu sorunlar çerçeves¡nde projen¡n genel
hedefler¡ bel¡rlend¡:
1. .Farklı kültürlerden gelen yabancı uyruklu
öğrenc¡ler¡n entegrasyonu ¡ç¡n daha
kapsayıcı okul ortamları ve eğ¡t¡m
stratej¡ler¡n¡ teşv¡k etmek ¡ç¡n personel
becer¡ler¡n¡ arttırmak
2. Avrupa’dak¡ öğrenme hareketl¡l¡ğ¡
konsors¡yumu kapsamında öğretmenlere,
yönet¡c¡lere, öğrenc¡lere ve ebeveynlere
kapsayıcı ve kültürlerarası eğ¡t¡me yönel¡k
becer¡ler kazandırmak
3. Eş¡tl¡kç¡ ve kapsayıcı eğ¡t¡m ¡lkeler¡n¡,
sürdürüleb¡l¡r uluslar arası b¡r ağ kurarak
teşv¡k etmek
Bu hedefler doğrultusunda personel
becer¡ler¡n¡ gel¡şt¡rmeye yönel¡k çeş¡tl¡
çevr¡m ¡ç¡ etk¡nl¡kler gerçekleşt¡r¡ld¡. Ayrıca
çevr¡m ¡ç¡ İng¡l¡zce kursuna katılan öğretmen
ve ¡darec¡ler¡m¡z yabancı d¡l becer¡ler¡n¡
gel¡şt¡rd¡ler.
Projen¡n Avrupa hareketl¡l¡ğ¡ kapsamında
2021 yılının ek¡m ayında İspanya’nın
Barcelona şehr¡nde “Göçmen Öğrenc¡ler¡n
Entegrasyonu ve Kapsayıcı Eğ¡t¡m Kursu”: ITC
ERASMUS+ Öğretmen Eğ¡t¡m¡ Kursu
gerçekleşt¡r¡ld¡.
EĞİTİM VE KÜLTÜRÜN IŞIĞINDA HAYMANA
45